COCA-COLA
Kampaň při ZOH 2018
– Fandící dupačky
Anna Kerbachová, Josef Dostál, Petr Pilát, Lucie Svěcená a Tomáš Verner podpořili sportovní komunikaci při ZOH 2018. Celkově na svých sítích vygenerovaly přes půl milionu zobrazení a průměrně zasáhli téměř 40 % svých fanoušků.
MASTERCARD
Priceless Cities
– Zážitky se sportovci
Život sportovce je plný zajímavých příběhů, míst i řady zájmů. Společně s Mastercard nabízíme zážitky široké veřejnosti.
PHILIPS
Novinka One Blade
– Není to žiletka
Když na trh uvádíte nový produkt, který využijí muži s plnovousem, my pro vás máme ty, kteří nepotřebují jen žiletku.
Rozumíme sportovcům. Rozumíme potřebám firem a marketingu. Propojujeme oba světy tak, aby vykazovaly kvalitní a dlouhodobé výsledky. Spokojenost a oboustranně výhodná spolupráce je klíč k úspěchu našich kampaní.